Gyakori Kérdések:
1. A tanácsadók a Life Care alkalmazottai?
A Life Care tagok, független partnerek ebben az üzletben és nem tanácsadók.
2. Ki az én szponzorom, és mit kell mindegyikünknek csinálnia?
A Te szponzorod az a személy, aki bemutatta az üzletet a Life Care Protokoll alapján Aszponzor az, aki 90 nap alatt állandóan kell, támogasson a tevékenységedben és
segítséget kell, nyújtson az elsı lépések megtételében, ideértve azt is, hogy bemutassa
az üzletet a Te névlistádon szereplő ismerőseidnek. Ezután ő állandó tanácsadója lesz az
üzletednek. Ha a Szponzorod nem aktív ember (nem szervez/nem vesz részt
találkozásokon, nincs havonta fogyasztása, nem nő a minősítése), keresd meg az
Igazgatót/Gyémántot és együtt találtok egy aktív Szponzort.
3. Ki gyártja a Life Care termékeket?
A Life Care termékek Németországból és az Egyesült Államokból importálja cégünk.4. A partnereknek kötelező egy minimális mennyiség megrendelése?
Igen, a minimális rendelés 50 Euró. Mindegyik rendelésre rászámítunk 1 Euróadatfeldolgozási díjat. Nincs csomagolási díj. Nincs szállítási díj sem.
5. Mit jelent a "Termékbónusz" rendelés?
Olyankor, amikor hónap végén bónusz gyűlik össze, ezt kétféleképpen lehet kivenni:a) Termékbónusz rendelés útján, vagy
b) ennek az összegnek a leszámlázásával úgy, hogy ahhoz hozzáadódik az ÁFA összege
(ha a Te Céged ÁFA- fizetı).
Visszatérve a Termékbónusz rendeléshez, a szabály a következő: A következő
rendelésedben ezt az értéket a rendelés értékének maximálisan 50%-nál használhatod.
Például: Ha januárban 62 Euró bónuszt győjtöttél össze, az azt jelenti, hogy februárban,
ha 100 Euróért rendelsz árut, a bónusznak egy részét felhasználhatod úgy, hogy a
fizetendı összeget 50%-al csökkented (vagyis 50 Euróra). A fennmaradt bónusz értéke
12 Euró, amely majd a következı rendelésnél használható fel. A rendelés minimális
összege viszont 50 Euró, tehát nem lehet többet, mint 50%-ot felhasználni, és nem lehet
a fenti összegnél kevesebb árut rendelni.
6. Mit jelent a ÉP?
Minden Life Care terméknek van egy bizonyos pontértéke, amelyet Értékpontokban (ÉP)fejezünk ki. Ezek a pontok összeadódnak (egyéni ÉP + csoport ÉP) és a hónap végén, a
bónuszrács értékeinek függvényében, besorolunk valamelyik bónuszarány kategóriába.
Bónuszod: A bónusz kiszámítás szimulálásáért vedd fel a kapcsolatot a szponzoroddal és
töltsétek ki a Life Care Protokoll utolsó oldalát.
7. Mit jelent a Százalékpont?
Akkor, amikor 25 PVA értékben rendeltél és egy közvetlenül toborzott új tag 100Százalékpontot (SzP) ajánl, az hozzáadódik az ÉP-hez és segít egy magasabb bónusz
szintet elérni. Például, ahelyett hogy 4%-os bónuszt kapj az ÉP értékébıl, a
Százalékpontok segítségével (amelyek ugyanolyan módon adódnak össze, mint az ÉP-k)
az ÉP 12%-át kapod. Jó, hogy a Te csapatodban állandóan legyen 20% aktív tag, akiknek
100 SzP-juk legyen. A SzP-ok értéke csak 0, vagy 100 lehet. Ha 50 PVA-d van és 2
személyesen beszervezett tag, nem kapsz 200 SzP-ot.
8. Hogy vásárolhatok on-line?
Bejelentkezel a http://www.life-care.hu honlapra, mint USER (a Te Life Care kódod) és aJelszóval (amit a regisztrációkor megadtál), majd megnyitod a katalógust. Ha szeretnél
az egyik oldalon levı termékbıl, klikkelj rá az oldalra, amelyen azután alul megjelennek
az oldalon levı termékek kódjai. A kosárban 10 darab/árucikk tehetsz bele, biztonsági
okokból és annyi árucikket, ahányat akarsz. Ezután a következı oldalra mehetsz. Ha
befejezted, becsukod a katalógust és rámész a vásárlókosárra, ahol még a
mennyiségeket módosíthatod vagy esetleg árucikk kódot is kitörölhetsz. Ezután ki kell
tölteni a címet, a szállítás módját, az akciókat, majd lezárod a végleges rendelést. Egy
automatikus e-mail megerısíti a rendelést, és utána bármikor on-line megnézheted a
rendeléseid helyzetét.
9.Hogy láthatom a hálózatom?
Miután teljesíted a múlt hónapi rendelést: minimális 4%-ot, és van 5 közvetlen aktívpartnered, bejelentkezhetsz a honlapon a fent említett USER és JELSZÓ-val a számládra
és letöltheted a tevékenységi beszámolót és az LCC Manager programot, amellyel ez a
fájl megnyílik. A fájl tartalma minden éjszaka módosul az elıtte való nap rendeléseivel,
regisztrációival. Ezeknek az információknak a megértése érdekében egy Start Up
tanfolyamon kell részt venned vagy kérj felvilágosítást az Igazgatód/Gyémántodtól.
10. A Cég sok szabad időt biztosít vagy nincs szükség nagy időráfordításra,hogy elérjem céljaimat?
Akárcsak minden más tevékenység, ez a tevékenység is munkát és áldozatot igényel asikerhez, főleg az elején. A cég rugalmasan viszonyul a Partnerek tevékenységéhez. Más
típusú üzletekhez képest a Life Care Partnerek akármikor dolgozhatnak otthon a
munkaprogramjuk után attól függıen, hogy mit szeretnének elérni. A rugalmasság az
egyik fő oka annak, hogy az emberek ezt az üzletet választják.
11. Igaz, hogy nem kell a termékeket értékesíteni, hanem elég, hamegvásárolod őket, mint fogyasztó és hogy más személyeket is rábírj, hogyugyanazt tegyék?
Igen, fontos, hogy ne eladó légy, hanem fogyasztó és fontos az is, hogy kifejleszd a sajáthálózatodat.